Po přidání vybraného zboží do košíku, zvolte preferovaného dopravce a způsob platby. Zboží vám můžeme zaslat z našeho skladu buď prostřednictvím DPD, PPL anebo Zásilkovny. Pokud vlastníte slevový kupón na náš sortiment, vyplňte jej v následujícím kroku - v sekci, kde zadáváte své fakturační a dodací údaje.
Pokud jste zvolili platbu kartou, budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu ComGate, kde zadáte potřebné identifikační údaje. Zaplatit můžete platební kartou Visa / Mastercard nebo pomocí online platebního příkazu z vaší banky, ale také pomocí Apple Pay anebo Google Pay. O úspěšnosti platby budete ihned informováni. Po uskutečnění platby budete přesměrováni zpět do našeho e-shopu, kde vám potvrdíme, že vše proběhlo v pořádku.
Následně vám zašleme emailem a SMS zprávou, že jsme objednávku přijali. Zásilky jsou předány dopravci do druhého dne.
Věříme, že zboží dorazí v pořádku a nepoškozené a budete si ho moci plnohodnotně užít a mít z něho radost. Pokud by s dodaným zbožím bylo cokoliv v nepořádku, vstupte do sekce "Reklamace vadného zboží" nebo "Vrácení zboží". Zde naleznete krátký kontaktní formulář, jehož vyplněním nás informujete, že je něco v nepořádku. V co možná nejkratším čase vás budeme informovat, jakým způsobem bude nejjednodušší danou situaci vyřešit k vaší plné spokojenosti. Všechny ostatní potřebné informace naleznete v "Reklamačním řádu".